Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Sunday, June 16, 2013

Snart er det tur til Korea!

Da er det kun tre dager til jeg drar til Korea sammen med min lille familie. Vel, den firbente blir ikke med da, - hun må nok dessverre være igjen hjemme. Jeg skal være borte sammen med min lille prinsesse nesten en hel måned, mens min mann skal være med oss i ti dager før han må hjem igjen å jobbe. Det skal bli kjempekjekt å være sammen med mor og far og noen av brødrene mine - alt på ett sted :)

Håper jeg kan holde tradisjonen oppe og ha en photoshoot også i Korea...

Her er noen stilige mote bilder fra Korea :)









No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)