Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Wednesday, October 12, 2011

Det snør, det snør, tiddelibom!

Huff nå er jammen vinteren på anmarsj. Hørte da jeg kjørte hjem fra jobben at det snør både her og der!

Hallo, vi hadde jo ikke sommer engang!!!

Ikke det at jeg har noe i mot snø, det er mer kulden og slapset jeg har noe i mot...

Her er et bilde fra mange mange år siden. Nærmere bestemt vinteren 2003.


Bodde i Australia da og tok dette bilde til minne om den utrolig kjekke følelsen jeg får når jeg er den som tar de første stegene i nysnøen ! 

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)