Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Friday, August 16, 2013

Vakre søstre - heldig fotograf

Det regner ute og nattesøvnen min har vært stadig forstyrret av min lille prinsesse. Noe plager henne og det sliter på mamma. Nå har hun lagt seg for en liten hvil så jeg har laget meg en god kopp med kaffe og satt meg ned foran maskinen. Jeg går igjennom bildene som jeg tok for noen dager siden og fant ut at jeg måtte bare dele med dere disse vakre søstrene på fem og tolv.

Minsten begynte å bli trett når vi tok dette bildet, for det begynte å bli etter leggetid for henne. Når jeg sa at hun måtte klemme Daddaen sin så gjorde hun det på en måte som små trette jenter gjør. Holder seg fast på en måte. Jeg kan ikke la være å føle meg god og varm inni når jeg ser dette bildet. Og legg merke til øynene - brune og blå! Fantastisk!

Ha en flott fredag i regnværet. Håper du har en fin en og har en flott helg fremfor deg!



No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)