Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Wednesday, August 7, 2013

Søte innkjøp - lekre smekker :)

Det er ikke bare bare å gi den lille prinsessen mat altså. Hun synes egentlig at puppen er det enkleste og det synes jeg også. Men nå er hun jo snart syv måneder og det er på tide å spise mer mat!

Siden hun ikke har videre lyst til å spise det som kommer mot henne på skjeen fant jeg ut at jeg måtte gjøre innkjøp av noen nye smekker. Noen lekre, fine smekker som kan gjøre det hele litt kjekkere.

Jeg elsker Elodie Details:  http://www.elodiedetails.com  Det er kul design for små jenter som er litt annereldes.


Kult ikke sant! Perfect for en liten jente full av personlighet. 

Så kjøpte den og veldig fornøyd. 

Den er av "voksdukaktig" stoff som det er lett å vaske av. 

Den andre jeg smekken jeg kjøpte digget jeg engelen på. 


Denne er også av et slikt stoff og veldig søt. Fornøyd med den men lurer på hvor lenge det vil ta før vi vil få noen flekker på den som det ikke går an å vaske bort. 

Siste jeg kjøpte var denne Armani Smekken med oppsamling. 


Var liksom litt enklere enn de der babybjørn smekkene med oppsamling. Men jeg må si at jeg er skuffet over denne design messig (har ikke prøvd den enda)  Det ser ut som en billig kina kopi og merket er veldig lyst.  Viktigste er jo at den funker da.

Jeg kjøpte alt pluss noen søte skjeer på babystore.no


No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)