Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Tuesday, August 13, 2013

Jessie - the Boston Terrier

I dag var det hunde portrett av denne flotte hunden Jessie. Hun er en Boston Terrier valp og hun elsket å være i denne stolen. Hun satt der så fint og stolt! 


Men da vi skulle ned på golvet var det litt annerledes. 

Da var det mye kjekkere å leke!


Og dette øyeblikket da denne sjønne lille jenta begynte en impromptu dans var noe jeg vil huske lenge. En helt uanmeldt handling som skjedde for det kom på en sang som hun digget, og hunden digget å danse!  


Etter hvert klarte vi å roe henne ned etter all dansingen og fikk noen søte bilder på gulvet.

  * SUKK* For noen utrykk! 

For å booke din hund til portrett fotografering ta kontakt via www.julievold.com 

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)