Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Thursday, August 1, 2013

Casting Call: Jenter 3-6 år Neste Onsdag kl 18:00

Sist lørdag var jeg innom markedet på Nytorget i Stavanger og kom over en stand med søte hjemmelaget kjoler i stilige stoff. Den søte damen som stod bak standen virket veldig hyggelig. Da jeg overhørte henne selge en kjole til en liten pike til røverpris for den lille jenten hadde så lyst på kjolen og hadde kun en femti lapp ja da tenkte jeg, - henne må jeg jobbe med. Det er så viktig å være sjenerøs og gavmild! 

Derfor tilbød jeg meg å ta bilder av kjolene til hennes Web bruk. Men jeg trenger noen små prinsesser til å være modeller! Alder fra 3-6 år, helst langt hår.

Pga reising og lignende har satt av Onsdag neste uke den 7 august kl 18:00.

Det blir ikke kompensert i form av penger da dette er "dugnadsarbeid" men modellene vil få digital kopi av utvalgte bilder. 

Vennligst ta kontakt med meg snarest på email: info@julievold.com 

Husk å legge ved et bilde tatt nylig! 

Det er kun opp til 3 jenter som får sjansen så det gjelder å være tidlg ute for jeg håper å ha det organisert i løpet av dagen/morgendagen. Må være tilgjengelig på angitt tidspunkt :-) 


No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)