Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Saturday, November 24, 2012

Julemat & graviditet

Nå nærmer julen seg med stormskritt!

Første julebord er allerede avholdt og jeg må si det var koselig.

Fantastisk live musikk av Vidar, tidligere medlem Av Vamp som sang kjente slagere.

Kjekkeste var når han spilte Tir na noir.

Det tok meg tilbake til Australia og kvelder da jeg kjørte hjem fra Universitetet med nettopp den sangen på full guffe mens jeg tenkte på dem som jeg var glad i som var langt borte!

Det ble servert tradisjonell julemat, og jeg var skikkelig Happy med å spise årets første pinnekjøtt.

Vel , det var til senere på kvelden......

For, gosh, selv om eg drakk et par liter med vann våknet jeg opp og følte at jeg hadde tilbragt natten i Sahara. Da jeg så på klokken hadde jeg bare sovet 2,5 timer også!

Ikke snakk om jeg klarte å sove igjen. Sendte et par arbeidsmailer, ringte mor i Korea og slappet av til jeg drop på jobb.

Veldig kjekt å dra på jobb etter 2,5 timer søvn. Men det å være trøtt var ikke det verste. Jeg var hoven i kroppen, tørst og ekle sure oppstøt. Og utover dagen fikk jeg hint av halsbrann.

Æsj!

Det der gidder jeg ikke.

Ikke at jeg vet hva som skal være god medisin mot sånn men jeg bestemte meg for å kjøpe inn litt skummet kultur melk og etter en hel liter var jeg mye bedre.

Til ettertanke håper jeg det blir kalkun til jul...


Bilde fra www.meny.no 


2 comments:

  1. Hihi du er nå skjønn Julie :)
    du får handle inn noen liter kulturmelk til juledagene, her blir det nok pinnekjøtt du...

    ReplyDelete
  2. Og der er mer en en julemiddag, på en måte. Men det var jomkoselig for mor med laang facetime samtale, om jeg heller ville at du skulle ligget pent under din dyne og sovet.

    ReplyDelete

Say hello, or contact me to book a shoot :)