Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Wednesday, November 21, 2012

Coach & Foredragsholder med fokus på å skape et liv man elsker



Jeg er heldig som får lov til å fotografere mange vakre mennesker. May-Bente Høiland er en av disse menneskene, som ikke bare er vakker utenpå men også sprer et vakkert budskap!

Skap et liv du virkelig elsker!

Når vi har ønsker som vi fullt og helt tror vil la seg realisere, det vil si at vi kan si ønsket høyt og fortelle om det til andre uten at det dukker opp slike tanker eller følelse av at vi ikke fortjener, ikke er gode nok, så er min erfaring at ønsket realiseres veldig rakst, sier hun på sin webside www.maybente.no 







Kunne ikke være mer enig! Les mer om hennes filosofi og hennes kurs her

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)