Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Monday, November 26, 2012

Gravid bilder

Tja det begynner jo å nærme seg med stormskritt;
Magen vokser og vokser, og det gjør sikkert resten av meg i takt også.

Med tanke på jul og andre travelheter (og løftet om at jeg sikkert vil få vann i kroppen og da se skikkelig Blåst opp ut) tenker jeg at det snart er på tide å ta noen bilder av magen...

Tja og meg også.

Hmmmm, vet ikke om det er typisk meg eller om andre fotografer også har det sånn, men jeg trives nå best bak kamera. Setter svært lite pris på å bli fotografert.

MEN jeg tenker min lille datter vil finne det kjært et minne, har en IDE om et bokprosjekt ser du hvor jeg forteller om graviditeten og så videre :)

Her er noen av ideene- selv m jeg tror det er for kaldt på stranden.... Men det er mest av alt klærne jeg faller for her, MEN hvor i allverden skal jeg få tak. Noe slikt ?



No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)