Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Sunday, December 18, 2011

My newest cousin!

So I didn't think that I would get any more cousins but then my uncle and his wife decided to have a baby!

In a rushed 5 minute shoot before we went to our Grandpa's 85th I took these pictures.

And yes, she is part Thai!

:)

© www.julievold.com
© www.julievold.com
© www.julievold.com


2 comments:

  1. Du er bare så flink fotograf og sånn et nydelig lite nurk, da.

    ReplyDelete
  2. NB dette ble feil, var ikke Julie som sa dette, men Barbro

    ReplyDelete

Say hello, or contact me to book a shoot :)