Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Sunday, December 18, 2011

Hvorfor blogger jeg bildene jeg har tatt???

Det er flere grunner til det - hovedgrunnen er at jeg vil tvinge meg selv til å få bildene tilbake til spente kunder som gleder seg til å se resultatet.

Videre er det for at jeg skal holde meg skjerpet å passe på at jeg leverer bilder jeg er stolt av. Bilder jeg tørr vise til omverdenen. Bilder som andre har lyst til å dele.

Mange fotografer gir ikke ut elektroniske bilder, og de legger heller ikke ut bilder på nett i frykt for at kundene skal "stjele dem" og dermed ikke kjøpe noen. Dette er noe jeg ikke bryr meg om. Kundene må gjerne legge ut bildene jeg har tatt av dem på sin facebook side. Tja kanskje jeg taper litt penger her og der men so what!! Det er ikke for pengene jeg gjør dette. Det er fordi jeg elsker det ! ! !

Her er resten av de utvalgte bildene fra shooten med Lilly i går.


© www.julievold.com

© www.julievold.com
© www.julievold.com
© www.julievold.com
© www.julievold.com
© www.julievold.com


No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)