Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Monday, March 24, 2014

Da er årets konfirmasjonsfotografering i gang! // Rogaland Fotograf

Det var sol og regn om hverandre i går, og jeg satt og tittett opp på himmelen i spenning mens jeg ventet at klokken skulle slå to for da skulle jeg ha konfirmantfotografering.

For en gangs skyld var været på min side og studioet ble badet i vakkert gyllent lys, perfekt for denne søte blonde piken i gullkjolen.

Ja forresten hvis du tenker er dette et konfirmasjonsbilde? Ja, eller det er iallefall unnskyldningen vi har for å være i studio å kose oss. Vi har også tatt flotte konfirmasjonsbilder, - både ute og inne !

Skal vise dere noen av disse etter hvert.

I dag ønsket jeg bare å takke solen,  - takke den for hjelpen med dette bildet.


No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)