Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Thursday, March 6, 2014

Bryllupsblogg bilder - Inspirasjon til Vårens Brud

Her sitter jeg da og koordinerer bryllupsfotograferinger og forlovelsesbilder for 2014. Det skal bli et spennende år. Jeg skal ikke fotografere for mange bryllup, - må jo ha litt ferie, sol og sommer også! :) Men desto mer tid blir lagt i de jeg faktisk fotograferer!

Jeg samler på masse inspirasjon fra flotte bryllupsblogger der ute på nettet og kommer stadig over masse vakre bilder som disse helt fantastisk flotte brude bukettene :


Er du ikke enig? Romantiske men ikke forutsigbart. Enkle men likevel spesielle! 












No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)