Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Monday, March 3, 2014

Bryllupsinspirasjon -- fantastiske & spesielle brudebuketter

Siden jeg kom hjem til en bukett med blomster i dag kunne det være passende å skrive en liten bloggpost om blomster. Nærmere sagt bryllupsbuketter!

Nå er det full sving med planlegging til årets bryllupssesong og jeg koser meg med å studere trender innen bryllup! Selv om jeg ikke er en blomsterjente så er det mange fantastisk flotte brudebuketter der ute. Jeg har ikke peiling i det hele tatt hva de ulike bukettene består av, men jeg liker hvordan de ser ut!


Så flott med smykke detaljer! 


Flott med litt forklaringer - jeg liker Ranukler!!! 

Sjekk ut alle de flotte bukettene jeg har samlet på pintrest







No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)