Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Friday, February 7, 2014

Bryllupsfotografering - Priser og Info

Hei der alle sammen.

Det har vært stille fra meg i en stund nå. Det er travle tider på alle fronter. Bryllupsforespørslene strømmer inn for tiden og siden jeg ikke klarer legge noe inn på de gamle websidene mine akkurat nå tenkte jeg at jeg kunne legge ut informasjon og prisliste her for bryllupsfotografering i Stavanger og Rogalandsområdet.

Det begynner å bli fullt så hvis du ønsker å booke meg så bør dere ta kontakt og sikre deres dag snarest!

For spørsmål er det bare å ringe; 406 20 649

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)