Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Saturday, February 22, 2014

Lite annet enn babysnakk her inne // Stavanger Fotograf

Satt i går kveld og kikket igjennom bloggen min her og så at det har vært veldig, veldig mye personlige poster i det siste. Man kunne tro at jeg hadde lagt annen type foto på hyllen og kun nå fokuserer på meg og mine. Men nei du, jeg har bare ikke hatt anledning til å legge ut bilder ser du. 

Ryggen min er enda helt ute av form. Sitting er den største torturen, og nå som jeg er tilbake i full jobb på dagtid har jeg liten mulighet til å sitte om kvelden for å lage en blogg post. 

Å fotografere forresten er helt motsatt. Det er kjempebra for ryggen! Da strekker jeg og vrir meg i alle slags retninger. Akkurat hva doktoren bestilte. 

Så medisinen er nok flere bestillinger og ansette noe til å gjøre redigering og annet forefallende? ANYONE??? 

Bildene under ble tatt på et hotellrom med en flott spenstig dame fra Danmark. 

Boudoir er mer enn bare "tits & legs" 

Det handler om å fange de vakre og avslappa smilene, finne den flotte jenten inni for å dele den med verden!






No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)