Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Thursday, February 28, 2013

Total Makeover 2013

"Hvem får total makeover 2013?" leser en overskift i ukens utgave av lokalavisen. Med min 6 ukers kropp etter fødselen hørtes det å vinne en total makeover heeeerlig ut så jeg leste i ivrig videre. Jaha, kosmetisk medisinsk behandling og plastisk kirurgi var kanskje ikke rette type makeover for meg. Men så tenker man, tja kanskje det er noe i "veien" med meg, kanskje det er noe jeg bør fikse på?? Jeg er jo langt fra perfekt, og hvis jeg får det gratis, ja da så?? Kanskje jeg skulle melde meg på?? Lurer på hva de vil foreslå at jeg skal endre på? Nesen sikkert, puppene og lårene sikkert også. Kanskje de kunne fjerne den rare midtstripen på magen etter graviditeten??

NEI skjerp deg sier jeg så til meg selv!! Dette er et markedsføringstriks som er ute etter å dyrke nettopp slike usikkerheter!!

Vær glad for det jeg har, at jeg er ved god helse og har folk som er glad i meg for den jeg er!!!

Avea klinikken - du får nok ikke Mail fra meg!!





No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)