Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Thursday, February 7, 2013

Dekorasjon til dåpsfesten!

Jeg er ikke særlig flink med håndarbeider og crafty ting men jeg liker veldig godt å pynte - da spesielt til fest !

Da Chloes dåpsfest er på søndag fant jeg ut at jeg skulle skjemme meg selv ut litt med å kjøpe denne Martha stewart craft punch. Jeg har hatt lyst på den lenge men synes den var for dyr- MEN i dag fant jeg ut NEI kjøp den.

Tenkte at jeg skulle spare litt penger og miljø ved å gjenbrukibg. Har en del blader liggende og fant sider med reklame som hadde de rette fargene- og punchet i vei.

Er kjempe glad å ha denne håndstøvsugeren fra Black & decker som Mannen min kjøpte meg til jul! Opprydningen gikk som en drøm :-)











No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)