Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Thursday, February 7, 2013

Leggerutiner for baby

Selv om Chloe er for liten til å lære opp til noe er det greitt også for meg å ha litt rutiner. Til nå har hun vært veldig flink om natten og sover fra 11 til 5-6 tidene.

Det kan være at vi bare har vært heldige men kanskje har det noe med rutinene å gjøre.

Når Geremy kommer hjem fra jobb og vi er ferdig med middagen etc er det pappa datter tid (ca fra 7-9) hvor de er sammen og pappa holder henne våken. Jeg gir henne rett før. Så rett over ni er det bleieskift og pyjamas og kos med meg før vi ca 930 går opp i sengen å synger i lag med jewel fra YouTube Brahms vuggesang :

Lullaby and good night
In the sky stars are bright
May the moons silvery beams*
Bring you sweet dreams*

Close your eyes now and rest
May these hours be blessed
Til the sky's bright with dawn*
When you wake with a yawn*

Lullaby and good night
You are mothers delight
Ill protect you from harm
And youll wake in my arms

Sleepyhead, close your eyes
For Im right beside you
Guardian angels are near
So sleep without fear

Lullaby and good night
With roses bedight
Lilies o'er head
Lay thee down in thy bed

Lullaby and good night
You are mothers delight
Ill protect you from harm
And youll wake in my arms

Lullaby and sleep tight
My darlings sleeping
On sheets white as cream
With a head full of dreams

Sleepyhead, close your eyes
Im right beside you
Lay thee down now and rest
May your slumber be blessed

Go to sleep, little one
Think of puppies and kittens
Go to sleep, little one
Think of butterflies in spring

Go to sleep, little one
Think of sunny bright mornings
Hush darling one
Sleep through the night
Sleep through the night
Sleep through the night


http://m.youtube.com/#/watch?v=gsFQcQKWgTQ

Vi synger til hun begynner å bli skikkelig sulten og griner for å si i fra. Da gir jeg henne. Jeg passer på at hun ikke sovner ved å kile henne under føttene og stryke henne over magen og ørene.

Håpet disse gode nettene varer! Huff jeg misunner ikke de på barselgruppen som har kolikkbabyer som gråter hele kvelden : pluss vekker dem hver 2re time om natten :I

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)