Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Monday, December 17, 2012

Utskjemt allerede !!



Trass i snøstorm og fælt vær kom vi oss en tur til Vigrestad i helgen. Det var kjempekoselig, en helg med mor og brødrene mine pluss svigerinne :)

Mor har akkurat kommet hjem fra Korea, for å feire jul her hjemme, og hun hadde som alltid med seg massevis av altfor flotte presanger!

Til og med den lille prinsessen min i magen fikk noen flotte flotte klær blant annet fra Tartine et Chocolat.

Jeg må si at jeg er så langt veldig glad i fransk mote for babies. Det er liksom feminint og søtt men ikke for blomstrete og rosa.

Skal ta bilder litt senere - digget ikke minst boksen :P hihi

Easy to please.

Her er noen eksempler av type klær Tartine et Chocolat har.










No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)