Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Saturday, December 8, 2012

Dekor for baby jenterommet

Da begynner det å nærme seg med stormskritt, neste uke er siste uke på jobb før jeg tar ferie og permisjon.

For en rar følelse, - forlate en jobb jeg enda jobber i?!?

Jeg er lisom en all or nothing person , og det å sette jobben på hold er så rart.

Men man lever, lærer og opplever!

I dag ligger jeg her på sofaen og slapper av foran peisen, som jeg forresten klarte å å gang på helt selv :) etter litt opplæring her om dagen :)

Og prøver å bestemme meg for vegg dekor til barnerommet...

Jeg har sølvrammer i ulike farger, tenker noen søte og inspirerende quoter...







No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)