Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Monday, December 10, 2012

Cd cover foto og design.

Kjempestolt, hvis jeg får lov å si det selv!

Første fotografering for et platecover hvor mannen min hjalp til med design!

Gjett om jeg skal kjøpe den i helgen når jeg drar hjem en tur :)

Her er hva artisten selv skriver om den:


Platå mi: Moments har kommt og den kan kjøpast for 100 krone:) Inneholde 5 sanga som ingen har hørt før med proffisjonelle musikere. Spelt inn og miksa på TeBe og Sweetspot Studio! Har du lyst på an kan du kjøpa an sjå meg eller på mixen på Vigrestad :) Du kan og få an tilsendt for 115 kr totalt.

Mob: 95227404

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)