Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Friday, September 27, 2013

Tvillinger, brødre. 

Forskjellige men også like. 

Jeg er til tider typisk blond og jeg må innrømme det at jeg stusset litt på at de var litt like men tenkte liksom ikke noe mer over det. 

Den ene har briller og den andre ikke? 

De virket veldig så forskjellige opptil dette punktet. Da jeg sa at de skulle stå som om de var fra Brooklyn. Gangstere fra Brooklyn eller noe sånn. 

Da kom det plutselig frem litt glimt i øynene. 

Ja det kunne det gjøre. 

Og vise meg tatoveringene sine... :D 

*MirepoiX? 

Er jeg blonde igjen eller er det en hyllest til fransk mat

Jaja, ikke vet jeg! God fredag allesammen :D 







No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)