Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Friday, September 6, 2013

Krype, krabbe, sitte, stå?

Jeg må si at jeg har vært meget imponert over oppfølgningen til helsestasjonen her i Stavanger Sentrum.  Det er alltid kjekt og avslappende å komme opp på helsestasjonen, og de som jobber der er veldig hyggelige. Som oppfølgning etter fødselen arrangerte helsestasjonen Barselgruppe. Jeg kom i en kjempekjekk gruppe med mange forskjellige interessante damer. Alle babyene er født i slutten av desember eller begynnelsen av januar - og er dermed veldig like gamle. Det har vært veldig interessant å se hvordan disse små krabatene har utviklet seg. Som mor for første gang har det vært veldig deilig å være sammen med andre mødre i samme situasjon, for å ikke bli for opphengt i om alt er som det skal. Ingen fikk tenner på samme dag, heller ikke lærte de å snu seg på samme dato heller. Akkurat som oss voksne er alle forskjellige. Deilig å vite.

Denne lille karen er Bredo. Han er tre uker eldre enn min lille prinsesse. Han gjør noe spesielt stilig. Han liker å ligge på magen slik som dette, løfte opp hodet og armene og vrikke på hendene.

Hvorfor ikke :)


No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)