Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Sunday, August 19, 2012

Kreativ Dugnad!



Hei alle sammen og god søndag!

I dag ønsker jeg å komme med en oppfordring til alle som har mulighet til å hjelpe til.

Jeg håper å finne masse kreative ildskjeler som kan hjelpe meg å få skape min visjon.

22 september har jeg organisert for 5 jenter vi forskjellige aldre fra Hå flyktningsmottak til å komme til studio for å bli fotografert.

23 september holder jeg enda på å ordne, men håper å finne jenter til som er interesserte fra Stavanger og Dale flyktningsmottak.

Hele prosjektet handler om å ta bort stempelet "flykning" og vise disse jentene for dem de er.

Her tenker jeg moteblad artikkel om dem, - med bilde -- slik du leser i Det Nye, Elle, Vogue eller Costume. Hvem de er, hvor de finner inspirasjon og styrke, og hva de ønsker fremtiden vil bringe.

Men for å få dette til trenger jeg litt hjelp, og det er derfor jeg sender ut denne elektroniske meldingen i håp om at noen der ute har litt tid eller resurser til å hjelpe.

Det kan være jeg ikke har tenkt på alt, - men :


  • make-up artist til å sminke jentene
  • hår stylist til å gjøre jentene flotte på håret
  • noen til å donere noen klær verdt et mote blad - det er helt ok å låne dem, hvis det er for mye å gi slipp på
  • noen til å assistere meg med fotograferingen
  • noen som har mulighet til å hente/kjøre jentene
  • noen som har muligheten til å donere litt mat/refreshments - det blir en lang dag i studio
  • noen som kan gi rammer og utskrift slik jentene kan få et minne for livet
  • noen som kan hjelpe ti med å style "settet" hvor jeg skal fotografere, og hjelpe jentene med å posere
  • en journalist/ til å ta storien til hver av jentene
  • PR person til å skrive pressemelding /få pressen til å bli interessert i prosjektet og spre reklame til alle dere som er med å hjelper

Spre meldingen rundt kjære internett samfunn! Jeg håper at det er noen der ute som kan finne litt tid til å hjelpe til!

Jeg håper å ha det hele organisert så snart som mulig! Kontakt meg på 406 20 649 eller info@julievold.com eller på facebook!

xox

Julie






1 comment:

  1. Hallo Julie, for et flott initiativi!

    Mitt navn er Bent og jeg er vel det du kan kalle en "gladamatør" innen foto. Jeg har de siste årene også begynt å oppdage mitt potensiale innen det å skrive, og har gjort en del ting for å bli bedre i form av kursing innen journalistikk og skriving. Omsider synes i alle fall jeg at jeg begynner å få til noe.

    Jeg har en egen blogg om Cuba som heter http://www.cubainfo.no. Kanskje du vil ta en titt på den? Jeg kan forsikre deg om at det ikke er for å drive egenreklame at jeg nevner det, det er for at du mer skal se hva jeg tror jeg kan hjelpe til med i ditt prosjekt. Skjønnhet finnes også i ord, ikke bare i bilder.

    Jeg er forresten akkurat kommet tilbake fra et opphold i Cuba, hvor jeg har gjort en haug med intervjuer som jeg fortsatt ikke har oversatt men hvor jeg prøver å vise både opp- og nedsider ved det jeg kaller "Mitt Cuba".

    Men alt bla-bla-blaet og selvskrytet holder selvsagt ikke i seg selv. Da jeg så meldingen din på Facebook (på siden til "Foto Stavanger og Omegn") slo det meg at her må jeg kunne bidra. 22. og 23 september kan jeg ikke se at jeg har noe program, og om jeg har noe å fare med så gjør jeg gjerne det.

    Jeg ser du trenger hjelp til mange ting. Det jeg kan bidra med .. tror jeg .. er å skysse modellene ... vær så snill å la meg slippe å være sjåfør for en eller annen selvoppnevnt lokal superfotograf. Kanskje jeg også kan få ta noen bilder selv, og kanskje også være skribent? Det hadde jeg synes hadde vært veldig ok.

    Sminke og styling har jeg lite peil på, siden jeg likevel er så naturlig vakker synes jeg, og ut over å nyte resultatet av kvinners omgang med diverse velgjørende remedier (mon dieu), så tror jeg dere skal være glad for at jeg ikke melder meg frivillig til noe som har med det å gjøre.

    Men jeg skal vel kunne bidra til å skaffe til veie mat og forfriskninger også da (fortsatt for modellene håper jeg;-)).

    Kontakt meg på min Facebook-side, eller skriv til meg på bentkmich@gmail.com om det er interessant. Jeg stiller. Hører jeg ikke noe - lykke til.

    Ikke at det betyr så mye kanskje, men utenom Engelsk snakker jeg også Fransk og Spansk (ja, jeg ser at det virker som ren skryt, men det er sant).

    Mvh Bent Michaelsen

    ReplyDelete

Say hello, or contact me to book a shoot :)