Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Friday, August 24, 2012

Gleden å fotografere 1åringer!

Det er noe helt annet å fotografere smårollinger enn det er å fotografere voksne.

Kunstnerisk er det jo mye mer vanskelig for det er ikke akkurat aktuelt å få en ettåring til å posere, eller nesten i det hele tatt få dem til å gjøre det du ønsker. Det meste man kan håpe på er å klare å fange øyeblikkene som skjer framfor seg.

Sist uke fotograferte jeg Mads... Hvis dere har fulgt med meg litt så husker du kanskje at jeg tok bilde av ham her. Nå har han blitt større men han er like tøff :)



For å booke barnefotografering i vårt flotte studio i Stavanger gå til : www.julievold.com

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)