Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Friday, July 20, 2012

Vintage bil er det perfekte tilbehør til en barnefotografering

Jeg liker ikke å ha for mye i studio som tilbehør til fotografering, - hovedgrunnen til det er at da vil fleste barnebildene jeg tok se like ut.

Det er mye mer spennende når familien tar med seg noe som er deres, noe som har minner, noe nostalgisk.

Slik som denne gamle trebilen...

Kunne ikke være mer pefekt enn det ! :-)


No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)