Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Sunday, June 10, 2012

Ny spisestue

Så du vet kanskje at jeg bor i et mini hus fra 1857 og akkurat nå har vi et stort spisebord som er kjempe kjekt fordi det kan lages firkantet men allikevel er det ikke så praktisk for det tar liksom opp hele rommet og så er det mørkt. Jeg vil ha et lyst bord jeg...




Jeg vil ha et mindre spisebord, stoler og lyst, som kanskje til og med står den andre veien, dvs mot veggen til høyre... Må jo ha klaff i og slik sånn at jeg kan ha middagsgjester... Jeg har noen gamle kule stoler fra oldemor som vi har malt hvitt, så hovedsaklig hva vi trenger er å bli kvitt det gamle bordet og teppet, og så kjøpe et nytt bord....

Hmm: her er noen ideer:







Hmm, hva skal vi velge? 

1 comment:

  1. digge bordet på bilde nr 2! Det blir nok kjempefint ska du sjå, du har så mange gode ideer :)
    Me ende nok opp med bord fra ikea, Burstad eller tilsvarende med benk på ene siden og stoler ut mot vinduet... Elske og det siste bildet!! Benk e bare kjempestiligt! Masse lykke til :) Glede meg te å se resultatet

    ReplyDelete

Say hello, or contact me to book a shoot :)