Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Saturday, June 9, 2012

Ett solskinnsbilde på en regnfull lørdag!

I dag er det masse på gang i Rogaland,
Nordsjørittet, Sola Airshow og MODS konsert -- å EM fotball! :)

Min plan, - prøve å få unna alle disse bildene som burde vært redigert for lenge siden, albumene som skal designes og så videre.

Ikke at jeg klager altså , det regner jo - det er godt å være inne.

Så tenkte jeg deler et kjapt solskinnsbilde med dere før jeg bretter opp armene og setter i gang :)

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)