Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Wednesday, April 2, 2014

Forberedelsene til bryllupet og detaljene // Stavanger Bryllups Fotograf

Det er ikke alle som velger å booke meg for heldags bryllupsfotografering. En del ganger fotograferer jeg bare halv dag, noe som vil si at jeg er ankommer før bruden har kledd på seg slik at jeg kan fotografere skoene, smykkene, kjolen, buketten og andre detaljer før bruden tar dette på seg. Videre tar jeg bilder av påkledningen og finpussen av hår og makeup. 
Etterpå tar jeg meg tid til å ta noen bilder av brud og forloveren - litt jentebilder rett og slett. 

Etter det er jeg med i bilen på vei til kirken. Fanger de nervøse øyeblikkene.... 




















No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)