Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Tuesday, December 17, 2013

Vintage Inspirert Barnebilder




Da jeg ble kontaktet av mammaen til denne krabaten her så fortalte hun at hun helst ville ta bilder ute. Hun ville at bildene skulle være litt mer personlige, litt mer spennende enn et sterilt studiomiljø. 

Jeg fortalte henne at jeg har et annerledes studio. Et studio med gulv som sikkert er hundre år og murvegger som er enda eldre. Da hun kom inn sa hun seg enig. 

Som alltid når jeg fotograferer barn prøver jeg å få mest mulig variasjon. Variasjon på utrykk, antrekk og stil. Uansett stil så syntes jeg at denne karen bare er sååå sjønn! 








No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)