Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Tuesday, October 1, 2013

Familie bilde av nyfødt gutt og sin far

Det er noe helt fantastisk å være så heldig at jeg får lov til å fotografere helt nyfødte babyer. Observere en nybakt familie. Se kjærlighet vokse foran deg og være så heldig å få lov til å ta bilder av dette. Ofte er det mamma som er den som insisterer å gjøre alt men i denne unge familien var det en super stolt og flink  pappa som var den som tok ansvaret med å posere! Det førte til masse kjærlige og hyggelige behind the scene naturlige bilder! 

Bildene ble tatt i studioet mitt i Stavanger. Det ble kun brukt naturlig lys noe som er ekstra bra for små baby øyner som ikke alltid synes det er så kjekt med blits. 













No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)