Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Friday, April 19, 2013

Hun vokser så fort

Har på lille vennen en søt blekrosa babydress i merket Absorba som hun lille fikk av min far rett etter at hun var født. Det virket da at den ikke ville passe på år og dag for hun var jo så liten i forhold! Hun ble lenge på størrelse 50 & 56, så 62 og nå er hun plutselig oppe i str 68! Hun skyter fart og nå er hun blitt så stor!!

Vi var på 3 måneders kontroll sist uke og kun lå over gjennomsnittet på alle områder- ;-)

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)