Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Saturday, May 5, 2012

Fare for crazy vær!

Sist helg var det helt nydelig vær og jeg så frem til konfirmasjonsfotograferingen som skulle finne sted i dag. Værmeldingene for denne helgen var dessverre ikke like gode, og når mannen min sa til meg at det er meldt snø (! det er mai! ) til i dag tenkte jeg TYPISK!

For du ser vi skulle nemlig ta bilder på solastranden. Mmhm i snø og vind!

Iik , det var ikke lett skal jeg si deg. Sanden og snøen føk! Håret i alle retninger! Vi tok sånn 5 bilder før vi frøs oss halvt i hel og fant ut at vi måtte finne en plan B. ÅÅÅh så synd for sjøen var en helt fantastisk farge i turkis og dyp blå.

Flere bilder kommer senere,



No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)